Jika Aku Tiada Lagi



Roomate jadikan la segala kenangan kita bersama sebagai suatu pengajaran ke arah kedewasaan kita

                                                       

Walaupun kau hanya lah rakan di universiti namun aku menganggap mu sebagai abang yang penuh dengan ilmu

                                                                                                   

Aku akan selalu mengingati mu dan ayat yang takkan aku lupakan dari mu adalah "Serabut Awie"


                                                                                  
Selama 2 Tahun kita bersama di dalam bilik ini..segala kenangan tidak akan aku lupakan

                                                                                                                                                                                        
Bilik yang penuh dengan kenangan walaupun ia bukan lah bilik aku


A little Words