Mencari Arah

Lengang sejenak minda ku berfikir yang aku telah jauh meninggalkan sesuatu...sepertinya tiada noktah pernah aku sedar untuk sesuatu yang aku mulakan sehingga aku yang ada hari ini...Aku sendiri tidak tahu apa perasaan ini...yang kadang-kadang membuatku terasa ada yg aku kehilangan...dan seketika lagi jari ku terhenti...aku mencari apa hakikat tersembunyi di dalam minda, hati atau di mana-mana pun yang mungkinnya aku terlepas pandang sepanjang mengenali diri...terkedip juga la mata...tersenyum juga aku...aku terasa "teramat" pasti ada sesuatu...kedinginan pagi di lembah sintok ni mungkin sedar aku merungkai sesuatu....kadang-kadang terasa amat laju dan kemudiannya menjadi terlalu perlahan....arghhhhhhhhhhhhhh.........sedari tadi aku cuba dengan nota ni mencari arahnya sesuatu yang mungkin kerisauanku atau ke"blur"an ku....atau apa pun jenisnya...tapi keadaan yang memang teramat tidak boleh diterima untuk pagi seperti ini.....




A little Words